دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 30 شهریور 1400/ شماره 365
افزایش کم در رقابت گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، پسرفت نیما در افزایش،مصاف دلار صرافی و دلار آزاد،اوج گیری قیمت های بازار ،عقب نشینی نفت به 74 دلار،شاخص کانال 1 میلیون و 400 هزار را هم از دست داد،سهمیه پت بطری هم موقتا تغییر کرد،محدودیت در تراکنش‌های واریز/ هر فرد روزانه 20 تراکنش

 افزایش کم در رقابت گروه پرمصرف نایلون و نایلکس
امروز در معاملات گروه های پلی اتیلن، پلی استایرن انبساطی و ABS با توجه به افزایش قیمت پایه عمده گروه های پرمصرف نایلون و نایلکس، رقابت ها نیز کمی افزایش یافت. گروه سبک خطی، سنگین بادی، سنگین اکستروژن و سبک فیلم نسبت به رقابت های هفته گذشته افزایشی بودند. گروه پت ها نیز با توجه به افزایش سهمیه آن ها به 6 ماهه، امروز با رقابتی بیشتر از هفته گذشته معامله شدند. 

پسرفت نیما در افزایش
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 28 شهریور تا دیروز، 16 تومان افزایش داشت امروز به 8 تومان رسید. 23 هزار و 50 تومان قیمت امروز میانگین هفتگی دلار نیمایی بود و میانگین روزانه هم از کانال 23 هزار و 100 تومان به 23 هزار تومان عقب نشینی کرد که احتمال کاهشی شدن دلار نیمایی در روزهای آینده را قوت می بخشد.

مصاف دلار صرافی و دلار آزاد
علی رغم افزایش دلار در بازار آزاد اما دلار صرافی امروز نیز کاهشی بود. دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 151 تومان کاهش و در قیمت 26 هزار و 569 تومان به پایان برد امروز نیز روند کاهشی داشت و در مجموع با 38 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 26 هزار و 531 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد هم بعد از عقب نشینی روز گذشته به 27.400 تومان امروز افزایشی شد و 27 هزار و 570 تومان رسید.

اوج گیری قیمت های بازار 
بالا رفتن سهمیه ها برای خرید، هیجان در بازار آزاد را هم بالا برد و قیمت های بازار عمدتا روندی صعودی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس همه گروه ها روندی افزایشی داشتند. سبک خطی، سبک فیلم و سنگین تزریقی رکوردار بیشترین افزایش قیمت بودند و بین 300 تا 900 تومان افزایش را رقم زدند. بعد از رقابت های روز گذشته خریداران در گروه پ پ نساجی، کالاهای این گروه امروز صعود قابل توجهی داشتند و تا 2000 تومان افزایش را نسبت به قیمت های دیروز تجربه کردند. در مقابل پ پ شیمیایی عمدتا بدون تغییر نسبت به قیمت های روز گذشته بودند. 

عقب نشینی نفت به 74 دلار
قیمت نفت که معاملات روز گذشته را با 75 به پایان رساند، معاملات امروز را نیز با 75 دلار آغاز کرد اما در ادامه به کانال 74 دلار عقب نشینی کرد قیمت این لحظه برنت: 74 دلار و 66 سنت.

شاخص کانال 1 میلیون و 400 هزار را هم از دست داد
شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته را افزایشی به پایان برده بود، امروز را اما کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز با 36 هزار و 534 واحد کاهش به 1 میلیون و 391 هزار عقب نشینی کرد.

سهمیه پت بطری هم موقتا تغییر کرد
بعد از پ پ های نساجی و فیلم، کمیته تخصصی پتروشیمی، میزان خرید از بهین یاب پت های بطری را تا پایان همین هفته، یعنی 31 شهریور 1400، به 6 ماهه افزایش داد.

محدودیت در تراکنش‌های واریز/ هر فرد روزانه 20 تراکنش
معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی در راستای مقابله با قمار، بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کرده است که در پی آن هر فرد روزانه می‌تواند فقط 20 تراکنش واریزی داشته باشد


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟